The Split (4/6)
How can you live without each other after years of living together? With its meticulous production and flawless performances, the final series of this bittersweet British drama reveals a new side to Hannah Stern. Episode four: Hannah finds herself dreaming of a life in New York with Christie, whilst Nathan has doubts about his relationship with Kate.