Monteverdi & Caravaggio at the Galleria Borghese in Rome
In the magnificent rooms of the Galleria Borghese in Rome, John Eliot Gardiner and his ensembles The Monteverdi Choir and The English Baroque Soloists bring together the music of Claudio Monteverdi and the paintings of Caravaggio. The encounter of two works whose creators revolutionised their disciplines.