Twist - The Seaside in ArtItalomodernDesign
The Vespa Piaggio, the Arco lamp, Ferragamo shoes, Armani suits...In the 1950s, Italy experienced a new surge of modernity in the design and fashion sectors as part of a golden age of reinvention.