Twist - Morze inspiracjiItalomodernDesign
Skuter Vespa Piagggio, maszyna do pisania Olivetti czy lampa Arco to ikony designu pochodzące z Włoch. Włoski design to elegancja, siła i nowoczesność? Jaki jest jego sekret? Poszukiwania rozpoczynamy w Mediolanie, w 1946 roku.