Viking Myths (8/10)
This series journeys into the world of the Norse gods with tales of deep significance and epic power. Epîsode eight: In Asgard, Baldr, the son of Odin and God of beauty and justice, is haunted by nightmares predicting his death. Skadi, daughter of the slain giant Thiazi, enters Asgard to get her revenge.