How do we save Europe's universities?
Universities across Europe are under financial pressure. Inflation has pushed up costs and there are more students than ever before. Research, innovation and the quality of teaching is suffering as a result. Some universities in Spain are looking to private investors to plug the gap, while in the Netherlands, universities are deciding to cancel degrees taught in English.