The Gulag Archipelago
In 1974, Aleksandr Solzhenitsyn's description of the Soviet labour camps in his book, The Gulag Archipelago caused an international sensation. Through archives and interviews, we take a fascinating look back at the content and reception of this monumental work, which remains relevant to Russia today.