In 2017, computer scientists Matt and John create CryptoPunks, NFTs that can be collected and exchanged for free via blockchain. At the same time, the artist Robness discovers blockchain, a new world that he sees as an artistic utopia. None of the three men realise that they are at the centre of a revolution.