W 2017 r. dwóch informatyków, Matt i John, stworzyło CryptoPunki na blockchainie. Były to pierwsze NFT, które można było wymieniać za darmo. Nie wiedzieli wtedy, że świadomości, że zapoczątkowali rewolucję. W tym odcinku: Gdy artysta Robness odkrył blockchain, otworzył się przed nim nowy świat, artystyczna utopia.