When Cooking Gets Political
Since the Hamas attacks on Israel, the Ha'achim restaurant in Tel Aviv has become a community kitchen with volunteers, who prepare food parcels there, still reeling from the shock of recent events. In Ukraine, chef Ievgen Klopotenko has been proudly showcasing his country's gastronomy as an expression of culture and identity.