Parallel Worlds at War32 min
The children of the Russian elite live out their dreams while their non-elite compatriots are sent to the front in Ukraine, invoking a well-connected parent allows them to escape mobilisation. Exiled Russian journalist Masha Borzunova sheds light on these parallel worlds.