Anti-war Folklore30 min
Since Russia invaded its neighbour, Ukrainian culture has been enjoying a revival. Folklore in particular is a means of resisting the invader by strengthening the country's cultural identity. Tracks East looks at the craze for traditional song and dance as well as the refusal of some artists to express their patriotism through music.