The Millennials of the Balkans
Since the wars that devastated the Balkans in the 1990s, the international community has continued to associate Southeastern Europe with a powder keg. Tracks East has therefore chosen to give a voice to young artists from Bosnia and Herzegovina, Serbia, and Kosovo who strive to portray a different image of this region of the world.