Love in Wartime
In Ukraine, long-distance love is the new normal. Indie pop icon Ingret Kostenko had a meteoric rise to fame until the Russian invasion forced her to flee to Germany. The man she loved was a soldier at the front and she went home regularly to see him. This separation is the inspiration for Ingret’s music.