Northern Ireland: A Fragile Peace
Brexit has caused old tensions to flare up in Northern Ireland and threatens a fragile peace. The introduction of controls on goods between Great Britain and Northern Ireland have angered the loyalist community, whilst some in the Nationalist community see a united Ireland, inside the EU, within their grasp.