Irlandia Północna
Brexit spowodował wzrost dawnych napięć w Wielkiej Brytanii. Ożywił konflikt w Irlandii Północnej. Grupy ekstremistów zakłócają negocjacje między Londynem a Brukselą, kwestionując europejską politykę. Jeśli Brexit już do tego stopnia zatruł atmosferę, co może zrobić zjednoczenie Irlandii?