Re: Turkey - One Year after the Earthquake
February 2023: Two violent earthquakes shook south-east Turkey and Syria, killing more than 50,000 people. At the time, President Erdogan promised to get the region back on its feet quickly. One year on, local people feel abandoned with the rebuilding plan stalled.