Re: Turcja rok po trzęsieniu ziemi
Rok temu dwa gwałtowne trzęsienia ziemi nawiedziły południowo-wschodnią Turcję i Syrię, zabijając ponad 50 tysięcy osób. Prezydent Turcji Recep Tayyip Erdogan obiecał, że szybko naprawi szkody. Rok później ofiary kataklizmu nadal są w rozpaczliwej sytuacji i brakuje jakiegokolwiek planu naprawczego.