Dessous des images 2026 (68/110)
In the basement of the Presidency, on Bankova Street, in Kyiv, Zelensky held his first meeting with foreign media as Russian tanks rolled into his country. His technique of developing close links with Western media has been a constant throughout the conflict. Florian Litzler, reporter for TF1, was a witness to this historic moment and tells his side of the story. Researcher in political communication, Valentyna Dymytrova, analyses Zelensky's posture.