Zełenski, akt 1.12 min
To zdjęcie zostało wykonane tydzień po rosyjskiej inwazji na Ukrainę. Widzimy na nim prezydenta Wołodymyra Zełenskiego podczas pierwszej wojennej międzynarodowej konferencji prasowej. Przyglądamy się z bliska tej historycznej już fotografii, by zrozumieć, jak Zełenski wykorzystał swoje umiejętności aktorskie, a jednocześnie złamał kody komunikacji politycznej.