Salman Rushdie and Freedom of Speech31 min
In 2022, Salman Rushdie narrowly survived an assassination attempt by an Islamic extremist. This year's winner of the German Publishers' Peace Prize at the Frankfurt Book Fair, we interview the acclaimed writer in New York. Also in the programme: Russian journalist Elena Kostyutchenko, Slovenian authors Pia Prezelj and Suzana Tratnik, and a focus on the graphic novel “Woman, Life, Freedom" by Marjane Satrapi.