Víkingur Olafsson and the Bergen Philharmonic Orchestra Perform Ravel and Grieg
Virtuoso pianist Víkingur Olafsson electrifies the Bremen Festival with Edvard Grieg's Piano Concerto in A minor (1868) with the Bergen Philharmonic Orchestra. Also in the programme, Maurice Ravel’s La Valse, a singular orchestral work that has been described as a tribute to the Waltz.