Re: The Horse Guide of Georgia
Giorgi has no thoughts of leaving Tusheti, he loves his home in the Georgian Caucasus. The villages in the high mountains can only be reached by car for five months of the year. And there are hardly any jobs or young people left. Horse guide Girogi wants to bring new life to the area with adventure tourism.