La Jetée - The Fifth Shot
At a Chris Marker exhibition in Paris, Jean-Henri Cabrera - a cousin of Dominique Cabrera, the director of this documentary – thinks he sees himself in the film "On the Edge of the Runway" (1962). Using this strange realisation as a starting point, this documentary delves into past and present, reality and fiction.