The New Patriotism31 min
In 1991, the Soviet empire collapsed, giving rise to the Russian Federation and fifteen other independent states. Today, Vladimir Putin does not respect the sovereignty of these independent nations, particularly Ukraine. How is a nation defined? Are borders the only constituent element? A focus on the renewed patriotism in the post-Soviet world.