MOVE! Dancehall
Presenter Sylvia Camarda discovers the sensual pleasures of dancehall. The Jamaican dance style has conquered clubs and dance studios around the globe, and is extremely sexual.. The dancer and choreographer watches with fascination as lower bodies rub against each other during 'daggering' and how hips and buttocks are shaken at turbo speed during 'wining'. The dance moves are enhanced by the dazzling and sporty outfits that show more than they hide.