Nuclear Energy - Past or Future?13 min
The Zaporizhia nuclear power plant is in a war zone, and the area has been bombed. Damage to the plant, or cutting off its electricity, could mean a major radioactive leak at Europe's largest nuclear power plant. We take stock of nuclear power generation around the world.