Re: England's Sparkling Future
The British have a love for sparkling wine. Over the past fifty years, the number of vineyards has increased by eight hundred times. The new English winemakers have a specific goal in mind: to rival French champagne. They are benefiting from climate change, which is transforming the southern regions of England into a fruitful wine-growing region. The race is on...