Re: Squatting in Barcelona
In Barcelona rents are high and there are an estimated 20,000 squats where citizens with few other options have found refuge. Landlords sometimes use the services of private eviction companies that operate on the edge of legality to get rid of squatters. Focus on the housing crisis in Catalonia.