Crossing VoicesA Documentary by Raphaël Grisey and Bouba Touré
Malian filmmaker Bouba Touré tells the story of an agricultural cooperative with archive footage. It was founded in 1977 by West African migrants who had returned from France. Touré examines the working and living conditions of African migrants as well as the ecological and social challenges of such an endeavour.