Greece: Waiting for Asylum13 min
ARTE first met Fereshta Azimi in 2020 on Lesbos, before the fire that devastated the overpopulated Moria refugee camp where she had been living for a year and a half. Now transferred to western Greece, what has happened to her hopes of asylum in Europe?