Klash! Art in Action
On June 4, 2004, when George W. Bush is expected in Paris, artist Gianni Mottitakes a stand at the French Open on the centre court. He places a sack over his head in a position reminiscent of the abused prisoners at the US detention facility Abu Ghraib in Iraq.