Klash: Sztuka w akcji
4 czerwca 2004 roku podczas Turnieju Rolanda Garrosa siedzący na trybunach artysta Gianni Motti zakłada sobie jaskrawy worek na głowę i przyciąga całą uwagę reporterów. W ten sposób nagłaśnia sprawę torturowania irackich więźniów przez Amerykanów. Film z lektorem.