Lalo Schifrin, Mission: Impossible
Argentine pianist and composer Lazlo Schifrin has penned many famous American film and TV scores. But it is the theme to Mission Impossible that he is perhaps most famous for. The Orchestre Philharmonique de Radio France perform the catchy and irregular piece, as well as many other of Schifrin’s works, conducted by Victor Jacob.