South Africa and its Demons13 min
Thirty years after the end of apartheid, South Africa has still not overcome its many problems: Endemic violence, economic and racial inequalities, state corruption. However, the rainbow nation has a lot to offer: tourism, natural resources and a leadership role on the African continent.