Od Bolsonaro do Luli: jaka Brazylia?
Trzydzieści lat po zakończeniu apartheidu RPA nadal nawiedzają stare demony. Utrzymuje się tam przemoc, nierówności ekonomiczne i rasowe oraz korupcja. Jednak „tęczowy naród” pielęgnuje też swoje atuty: turystykę, zasoby naturalne i olśniewającą naturę.