The Split (6/6)
Between her secret relationship with Christie and a new case, the legal and family life of Hannah Stern, a London-based divorce solicitor, is as eventful as ever. In the final episode of series 2, the Hansen case comes to a close. Christie, Nathan and Nina each make crucial decisions.