The Split (5/6)
Between her secret relationship with Christie and a new case, the legal and family life of Hannah Stern, a London-based divorce lawyer, is as eventful as ever. Episode five: Hannah takes her revelations a step further, risking losing Nathan, whilst the pressure mounts in the Hansen case. Rose has an important conversation with James.