The Split (4/6)
A brilliant London divorce lawyer begins to have doubts about her own marriage. A multifaceted look at the world of divorce and a sensitive family portrait from the creator of ‘The Hour’. Episode 4: Working with Christie unsettles Hannah. A new case throws her marriage into turmoil.