The Split (1/6)
A brilliant London divorce lawyer begins to have doubts about her own marriage. A multifaceted look at the world of divorce and a sensitive family portrait from the creator of ‘The Hour’. Episode 1: Hannah resists the advances of a former lover and, together with her sisters, faces her father’s return.