Crazy Borders
Kowloon Walled City in Hong Kong was the most densely populated area on Earth. 33,000 people settled on 2.5 hectares of land that was disputed between Chinese and British - meaning neither country asserted its authority there. This vertical slum was a hotbed of crime, but also full of factories, cheap shops and a strong community. This is a case for Crazy Borders.