Ecko Bazz / Political Bodies / Jean Lecointre / Alexeï German Jr30 min
Ugandan MC Ecko Bazz offers up the soundtrack of his worst nightmares. Also in the programme: Guatemalan artist and poet Regina José Galindo and Afghan artist Kubra Khademi, Jean Lecointre, the Frankenstein of collage and Russian filmmaker Alexei Guerman Jr.