Gaialand (2/4)
After experimenting with an alternative lifestyle in Paris, the "Tribe" embarks on a crazy project: a march around the planet to reconnect with nomadic life and raise awareness about the climate crisis. But very quickly, the group members are accused by their families and the press of being manipulated. Holed up in Belgium, their "guide," Norman William, tries by all means to finance their activities, and police investigate him. It turns out he's a man of many faces.