Psyche
Finding pleasure, understanding your body, accepting your fantasies, getting rid of guilt, feeling free in spite of the boundaries imposed by society: Desire is a complex thing. This programme explores desire in its most intimate and its most uninhibited forms, freeing it from the mental prison in which it is sometimes locked.