Simply Ryan Gosling
Ryan Gosling has been in show business his whole life but it was not until 2011 with the critically acclaimed box office hits of ‘Crazy Stupid Love’, ‘Drive’ and ‘The Ides of March’ that Gosling became a star. Portrait of an actor more complicated than he may seem.