Art of Gaming
How does it feel to cross deserts, prairies or forests in a virtual environment? Melek and her guest play ‘Red Dead Redemption’, ‘Firewatch’ and ‘Flame and Flood’ and discuss how nature is represented in art, films, and gaming.