Everything is True (or Almost): HRH Elizabeth II
The Queen is an enigmatic figure, simultaneously warm towards her subjects and yet incredibly distant. Nobody knows what she thinks and instead journalists decipher her opinions through her clothing choices and careful silences. She is a more astute politician than a politician. But after 6 decades of rule she is also beloved; not only as the nation's monarch, but as the nation's matriarch.