Everything is True (or Almost): Mario & Zelda
Mario and Zelda, two of the most successful video games in the world, are completely different from one another - though both are from Nintendo. Mario is a man of action ready to jump on anything that moves in a 2D platform world. And Zelda is a woman of power who has the destiny of the world in her hands.