(Prawie) cała prawda: Prince(Prawie) cała prawda: Elżbieta II
Karykatura gwiazd w 3 minuty. W dzisiejszym odcinku: Jej Wysokość Królowa Anglii Elżbieta II. Z okazji swoich 90. Urodzin pozowała w otoczeniu swoich ukochanych Corgi. Skrzyżowała jednego z nich z jamnikiem swojej siostry tworząc nową rasę: Dorgi!