South Africa's First Shamans
Archaeologist Peter Eeckhout takes us around the world to reveal the mysteries of ancient civilisations and cultures. In South Africa, the San people have created over 35,00 pieces of rock art on the cliffs of the Drakensberg nature reserve, some of which are over 30,000 years old.